Prijava

Anketa
Kako privabiti več igralcev na E-mesto?


Promocija taroka


dominic

dominic

Elitni član Št. sporočil: 279
Regija: Prekmurska
Datum objave: 05.01.2019 20:28:17 Citiraj objavo Pošlji ZS

Na reklami pa imate zopet pokojnega igralca, sem vas že enkrat opozoril.




demox

demox
Št. sporočil: 178
Regija: Gorenjska
Datum objave: 05.01.2019 22:28:00 Citiraj objavo Pošlji ZS

Še kar ok PR članek, ampak malo predolg in premalo akcijsko naravnan, vsekakor pa korak naprej v promocijskem vidiku portalasmile Predlagam nadaljevanje promocij v lokalnih medijih, ker bo cenovno ugodno in zajame različne segmente populacije. Če potrebujete nasvete pri pogajanjih za promocijo z veseljem pomagamwink




Mladen

Mladen

Admin Št. sporočil: 856
Regija: Ljubljana z okolico
Datum objave: 06.01.2019 18:14:55 Citiraj objavo Pošlji ZS

dominic - govoriš o posnetem videu? To je star posnetek, ki se koristi v promocijske namene, bralci Slovenskih Novic zagotovo igralcev ne poznajo po vzdevkih... Drugega videa žal nimam na voljo, ta je bil pred leti objavljen za Youtube. 

demox - o katerih "lokalnih" medijih je govora? Mi smo fokusirani predvsem na spletne medije, ker lahko tako merimo učinkovitost različnih oglasnih kampanj, ne poslužujemo pa se oglaševanja preko nekih časopisov, radia ali televizije, ker nam kaj takega ne morejo omogočati. 



Nazadnje uredil Mladen dne, 06.01.2019 ob 18:17

demox

demox
Št. sporočil: 178
Regija: Gorenjska
Datum objave: 08.01.2019 19:59:43 Citiraj objavo Pošlji ZS

Merjenje učinkovitosti je zelo relativno, ok podatki koliko branj je imel članek in koliko bralcev je z normalnim tempom prebralo članek do konca so sicer nekaj, ne dajejo pa relevantne informacije koliko bralcev je na podlagi tega dejansko ustvarilo zakup članarine. Sicer pa, kdo je pravzaprav ciljna skupina za igralce taroka pri Slovenskih novicahwink? kakorkoli že je pred promocijo ponavadi potrebno najprej določit ključne kpi in mogoče pri spletnih člankih uporabit vsaj osnovno varianto za lead generation, ki je skladna z gdpr, potem lahko govorimo o neki relevantni metriki oglasne kampanje. Visoke številke v marketingu niso nujno dobre, štejejo realizacije glede na vložena sredstva pri kampanji...

Razumem, ste digitalno usmerjeni in drugi mediji za vas nimajo uporabne vrednosti. Se mi pa vseeno zdi glede na poznavanje terena, da bi lahko promocijo po spletu bistveno bolj razpršili v usmerjenem vidiku na spletnih mestih, kjer so cene nižje in mogoče dosegate bolj ciljno javnost (to je seveda stvar raziskave in analize obstoječih uporabnikov po različni segmentaciji...). Predvsem pa mogoče tudi članke usmerit malo bolj v native obliko.




Mladen

Mladen

Admin Št. sporočil: 856
Regija: Ljubljana z okolico
Datum objave: 11.01.2019 14:01:23 Citiraj objavo Pošlji ZS

Merjenje učinkovitosti je zelo relativno, ok podatki koliko branj je imel članek in koliko bralcev je z normalnim tempom prebralo članek do konca so sicer nekaj, ne dajejo pa relevantne informacije koliko bralcev je na podlagi tega dejansko ustvarilo zakup članarine. Sicer pa, kdo je pravzaprav ciljna skupina za igralce taroka pri Slovenskih novicahwink? kakorkoli že je pred promocijo ponavadi potrebno najprej določit ključne kpi in mogoče pri spletnih člankih uporabit vsaj osnovno varianto za lead generation, ki je skladna z gdpr, potem lahko govorimo o neki relevantni metriki oglasne kampanje. Visoke številke v marketingu niso nujno dobre, štejejo realizacije glede na vložena sredstva pri kampanji...

Razumem, ste digitalno usmerjeni in drugi mediji za vas nimajo uporabne vrednosti. Se mi pa vseeno zdi glede na poznavanje terena, da bi lahko promocijo po spletu bistveno bolj razpršili v usmerjenem vidiku na spletnih mestih, kjer so cene nižje in mogoče dosegate bolj ciljno javnost (to je seveda stvar raziskave in analize obstoječih uporabnikov po različni segmentaciji...). Predvsem pa mogoče tudi članke usmerit malo bolj v native obliko.

Hm, pravzaprav mi točno vemo koliko bralcev je na podlagi branja članka dejansko ustvarilo zakup članarine, to je vendar osnova v spletnem biznisu, ne vem zakaj meniš, da to ni možno smile Mene kot marketingarja (ali podjetje) pravzaprav število branj in klikov sploh ne zanima, zanima me samo koliko sem plačal za članek in koliko novih članarin smo dobili iz tega članka (torej ali smo naredili plus ali minus). Če smo naredili plus - super, bomo ponovili. Zgodbice o brandingu in super uspešni kampanji, ki ni generirala niti ene prodaje, pa prepuščam agencijam, ki tako opravičujejo neuspešne kampanje svojim klijentom, ki nimajo pojma o spletnem oglaševanju. Jaz delam plus z vsako objavo, branding pa se dolgoročno dobi zraven kot bonus. 

Pri objavah v masovnih medijih, kamor spadajo Slovenske novice gre za ciljanje mase in ne za targetirano oglaševanje. V Sloveniji se nam je pogosto izkazalo za boljšo opcijo, ker je enostavno "bazen" strank premajhen, da bi ga še dodatno oklestil (ne govorim samo za tarok, pač pa na primeru naših drugih biznisov - spletne prodaje). Se pa strinjam - na koncu šteje samo realizacija - koliko sem vložil in kaj smo dobili, to je tudi naš cilj. Iskreno povedano, se nam lead generationa ne ljubi več delati, ker se je na tako mali publiki (igralci taroka iz Slovenije) izkazal za popolnoma neuporabnega (smo testirali). Targetiranje pa ravno tako - če targetiraš tarok igralce npr. na Facebooku (kjer je še najlažje targetirati interes) boš v 2 dneh pokril celotno publiko. Sicer je bila kampanja uspešna, ampak zeklo kratkoročna, ker je publika enostavno premajhna. 

Kje konkretno na spletu so po tvojem mnenju cene nižje in bolj ciljna javnost za tarok publiko iz Slovenije? Da ne bluziva kar nekaj v tri dni mi lahko kar konkretno poveš smile

Glede vsebine članka pa ni potrebno imati niti najmanj skrbi - v zadnjih 5 letih smo objavili okoli 1000 različnih PR člankov v vseh največjih slovenskih spletnih medijih (24ur, Žurnal, Siol, Slovenske novice) in točno vem kaj na določenem portalu deluje in kaj ne, saj tudi vsebina naših člankov temelji izključno na pretekli statistiki, katero pa verjetno nihče nima tako obsežno kot mi. Seveda se bo vsak naš članek komu zdel preveč ali premalo native, preveč ali premalo prodajno usmerjen, preveč ali premalo agresiven, ampak kot rečeno - mi članek napišemo tak kot je izključno na podlagi preteklih rezultatov in zato praktično z njimi nikoli ne delamo minusa. 




demox

demox
Št. sporočil: 178
Regija: Gorenjska
Datum objave: 24.01.2019 22:57:56 Citiraj objavo Pošlji ZS

Merjenje učinkovitosti je zelo relativno, ok podatki koliko branj je imel članek in koliko bralcev je z normalnim tempom prebralo članek do konca so sicer nekaj, ne dajejo pa relevantne informacije koliko bralcev je na podlagi tega dejansko ustvarilo zakup članarine. Sicer pa, kdo je pravzaprav ciljna skupina za igralce taroka pri Slovenskih novicahwink? kakorkoli že je pred promocijo ponavadi potrebno najprej določit ključne kpi in mogoče pri spletnih člankih uporabit vsaj osnovno varianto za lead generation, ki je skladna z gdpr, potem lahko govorimo o neki relevantni metriki oglasne kampanje. Visoke številke v marketingu niso nujno dobre, štejejo realizacije glede na vložena sredstva pri kampanji...

Razumem, ste digitalno usmerjeni in drugi mediji za vas nimajo uporabne vrednosti. Se mi pa vseeno zdi glede na poznavanje terena, da bi lahko promocijo po spletu bistveno bolj razpršili v usmerjenem vidiku na spletnih mestih, kjer so cene nižje in mogoče dosegate bolj ciljno javnost (to je seveda stvar raziskave in analize obstoječih uporabnikov po različni segmentaciji...). Predvsem pa mogoče tudi članke usmerit malo bolj v native obliko.

Hm, pravzaprav mi točno vemo koliko bralcev je na podlagi branja članka dejansko ustvarilo zakup članarine, to je vendar osnova v spletnem biznisu, ne vem zakaj meniš, da to ni možno smile Mene kot marketingarja (ali podjetje) pravzaprav število branj in klikov sploh ne zanima, zanima me samo koliko sem plačal za članek in koliko novih članarin smo dobili iz tega članka (torej ali smo naredili plus ali minus). Če smo naredili plus - super, bomo ponovili. Zgodbice o brandingu in super uspešni kampanji, ki ni generirala niti ene prodaje, pa prepuščam agencijam, ki tako opravičujejo neuspešne kampanje svojim klijentom, ki nimajo pojma o spletnem oglaševanju. Jaz delam plus z vsako objavo, branding pa se dolgoročno dobi zraven kot bonus. 

Pri objavah v masovnih medijih, kamor spadajo Slovenske novice gre za ciljanje mase in ne za targetirano oglaševanje. V Sloveniji se nam je pogosto izkazalo za boljšo opcijo, ker je enostavno "bazen" strank premajhen, da bi ga še dodatno oklestil (ne govorim samo za tarok, pač pa na primeru naših drugih biznisov - spletne prodaje). Se pa strinjam - na koncu šteje samo realizacija - koliko sem vložil in kaj smo dobili, to je tudi naš cilj. Iskreno povedano, se nam lead generationa ne ljubi več delati, ker se je na tako mali publiki (igralci taroka iz Slovenije) izkazal za popolnoma neuporabnega (smo testirali). Targetiranje pa ravno tako - če targetiraš tarok igralce npr. na Facebooku (kjer je še najlažje targetirati interes) boš v 2 dneh pokril celotno publiko. Sicer je bila kampanja uspešna, ampak zeklo kratkoročna, ker je publika enostavno premajhna. 

Kje konkretno na spletu so po tvojem mnenju cene nižje in bolj ciljna javnost za tarok publiko iz Slovenije? Da ne bluziva kar nekaj v tri dni mi lahko kar konkretno poveš smile

Glede vsebine članka pa ni potrebno imati niti najmanj skrbi - v zadnjih 5 letih smo objavili okoli 1000 različnih PR člankov v vseh največjih slovenskih spletnih medijih (24ur, Žurnal, Siol, Slovenske novice) in točno vem kaj na določenem portalu deluje in kaj ne, saj tudi vsebina naših člankov temelji izključno na pretekli statistiki, katero pa verjetno nihče nima tako obsežno kot mi. Seveda se bo vsak naš članek komu zdel preveč ali premalo native, preveč ali premalo prodajno usmerjen, preveč ali premalo agresiven, ampak kot rečeno - mi članek napišemo tak kot je izključno na podlagi preteklih rezultatov in zato praktično z njimi nikoli ne delamo minusa. 

Glede na izjemno suveren in konkretiziran odgovor umikam svoj predlog glede pomoči pri promociji...btw. pomoč je bila vsekakor mišljena brezplačno kot podpornik igre in na podlagi izkušenj dela v medijih na področju oglaševanja ter korporativne komunikacije pri nas in v tujini. Kot rečeno, očitno imate vse pod kontrolo in 101% optimizirano. Kljub vsemu pa se mi zdi 1000 člankov v 5 letih kar veliko. Toliko pr promocije ne generirajo niti večje korporacije na b2c segmentu. Vsekakor je to veliko eur za promocijo in v kolikor se vse to obrne v +...ni kaj, bravo.




Promocija taroka

e-mesto.si