Prijava

Anketa
Kako privabiti več igralcev na E-mesto?


Prenova e-mestnega utripa


Mladen

Mladen

Admin Št. sporočil: 847
Regija: Ljubljana z okolico
Datum objave: 09.12.2017 22:31:51 Citiraj objavo Pošlji ZS

Živjo,

Hvala za idejo. Vpeljali smo opozorilni mail, sms in obvestilo na portalu. Predlagam samo vsem, da kliknete na “Moj profil” in si uredite te podatke, saj vas ima veliko stare emaile, stevilke pa sploh ne.

Lp




Manja

Manja

Elitni član Št. sporočil: 51
Regija: Štajerska
Datum objave: 11.12.2017 22:09:44 Citiraj objavo Pošlji ZS

Na svoji strani imam opozorilo o plačilu članarine,čeprav sem jo že zdavnaj plačala.

Zakaj to obvestilo ne izbrišete,ko je članarina plačana.

Baje eni ne morejo na tarok,ko obvestilo poteče,čeprav je članarina plačana.

To bi lahko popravili,da ne bo težav.

Hvala!




Mladen

Mladen

Admin Št. sporočil: 847
Regija: Ljubljana z okolico
Datum objave: 12.12.2017 08:01:18 Citiraj objavo Pošlji ZS

Zdravo,

preveril sem vase ime in priimek - zadnje narocilo clanarine (preko strani www.e-mesto.si/clanarina) imamo 11.10.2016. Na kaksen nacin ste letos placali in priblizno kdaj?

Problem nastane ker nekateri igralci preprosto nakazejo znesek clanarine in ne naredijo narocila (posledicno ne dobijo pravega sklica, mi pa ne njihovega kontakta), hkrati pa se ne oglasijo po emailu ali telefonu da bi povedali za katero uporabnisko ime so sploh nakazali.

V takem primeru smo mi potem nemocni - prejmemo nakazilo od neznane osebe, nimamo njenega kontakta in ne vemo za katero uporabnisko ime je placano.

Zato smo tudi uvedli ta opozorila, da nam lahko zgornje podatke se pravocasno posljete, preden vam ukine dostop. 

Lep pozdrav




dominic

dominic

Elitni član Št. sporočil: 273
Regija: Prekmurska
Datum objave: 14.12.2017 17:58:47 Citiraj objavo Pošlji ZS

V četrtek 14.12 mi je štekalo. Vrgel sem karto, vendar je šla mavrica še naprej in je soigralci niso videli. Potem nisem mogel nič več. Niti iti iz igre. Lahko sem samo zaprl stran. V drugo se je stvar ponovila.

 

 

 




Mladen

Mladen

Admin Št. sporočil: 847
Regija: Ljubljana z okolico
Datum objave: 14.12.2017 19:53:24 Citiraj objavo Pošlji ZS

Zdravo,

v kolikor ste za mizo "zmrznili" samo vi, to pomeni, da je šlo za napako na vaši interentni povezavi ali računalniku, namreč če nam kaj teoretično zašteka na strežniku to vpliva na vse igralce in igra zmrzne vsem. Ni možno, da bi enemu zmrznilo, drugi pa bi igrali normalno.

Predlagam pregled računalnika z antivirusnim programom, pregled hitrosti interneta (npr. www.speedtest.net/ - če imate dejansko tak download/upload kot ga plačujete v svojem paketu) in na koncu koncev kontaktiranje tehnične pomoči svojega ponudnika interneta, kateremu poveste, da imate težavo s povezavo in vas meče ven in zaprosite, če lahko preveri, ali so kakšne težave na liniji.




Prenova e-mestnega utripa

e-mesto.si